Friday, May 26, 2006

24 jaar later...

26 mei 1982 is een dag die allicht voor altijd in mijn herinnering zal blijven leven, omdat er toen een klein meisje vol enthousiasme mijn wereld binnentrad... Dat kleine meisje is ondertussen uitgegroeid tot een heuse vrouw, maar het enthousiasme waarmee ze naar de wereld kijkt, is nog steeds even groot en de uitbundige, levenslustige manier waarop ze alle dingen beleeft, bleef eveneens onveranderd !! Haar geboortedag was een warme, stralende dag met heel veel zonneschijn, en het is alsof haar karakter die kenmerken heeft "overgenomen"...

Zij is en blijft dus mijn "zonnestraaltje"...

Het -voor haar nog steeds heuglijke- feit van een jaartje ouder worden, moest dus ook dit jaar in de typische Sofie-stijl gevierd worden! "We maken er gewoon een drie-daagse van"... zei Sofie. We zijn dus al 2 dagen "bezig" en zullen het festijn vanavond "in schoonheid" afsluiten! Hieronder enkele sfeerbeelden...

met vriendin Caroline

"the red and the blond", samen op oorlogspad

when "smoke gets in your eyes"...

... kan je beter een beschermende bril opzetten!

Elke aanwezige moest bereid zijn

zich op z'n minst een klein beetje belachelijk te maken...

... en voor sommigen was dat helemaal niet zo moeilijk!

Opdracht = toon eens je meest spontane lach!!

En zo ziet ons mama er dus uit na 2 dagen "feest" ;-)

De wedstrijd "om ter droevigst kijken"...

... werd alvast niet gewonnen door deze "deelneemsters"...

... en een tweede poging was ook tot mislukken gedoemd!!

"Ooit zal je me 'papa' noemen"

zegt Nino al jaren tegen Sofie

(en wat deze foto ook nog mag insinueren,

dit is tot nu toe nog steeds niet het geval!)

6 september staat echter ook in MIJN agenda genoteerd jongen! :-))

-

"LOWIEKEN", ik wens je bij deze

EEN HEEL GELUKKIGE VERJAARDAG

En we hebben die bloemekes toch maar weer eens deftig buiten gezet hé meisje...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home