Sunday, May 07, 2006

Een typisch Peeters-feestje??

We hadden het al regelmatig tegen elkaar gezegd : het werd toch eens tijd dat we ons tante Simonne (uit Kortrijk) eens bezochten.... Maar zoals vele andere mensen waarschijnlijk, zijn wij oneindig goed in en enthousiast bij het maken van allerlei plannen en voornemens (hoe wilder, hoe beter!!) maar de effectieve uitvoering ervan belandt meestal op een wel héél erg lange baan :-)
Gelukkig is daar dan ons Mie... Want als er een koe bij de horens moet gevat worden, dan kan je in onze familie op zus Mieke rekenen, dat mag eens gezegd worden!! Haar motto luidt "zeggen = doen", en daar zijn wij dan allemaal mee gebaat.
En dus werd tante Simonne, samen met nonkel Edmond, gisteren door broer Pool van het station gehaald en rechtstreeks naar Laarne gebracht, het "verzamelpunt" voor deze gelegenheid. Het werd een vertel-, luister-, lach-, eet- en drinkfestijn zoals we het graag hebben (dat heb je weer eens goed gedaan Mie!)
-
Een plotse regenbui joeg ons allen naar binnen
alwaar we als vanzelf een "magische kring" vormden ;-)
-
Er was veel fruit voorzien, maar het eten ervan had een beetje een "raar" effect op mij :-))
Alhoewel, ik was zeker niet de enige, want aan onderstaande foto's is duidelijk te merken dat sommigen wel érg extreem verschillend gedrag vertoonden : van uitbundig enthousiasme naar blijkbaar tamelijk slaperig tot compleet uitgeteld zelfs....

Gelukkig kon je op nonkel Edmond rekenen voor een interessant, boeiend gesprek over "serieuze" zaken bijvoorbeeld....

... en er was ook de mogelijkheid om gewoon wat "afwezig" te zijn om aan de nodige introspectie of zo te doen... ;-)

Eén ding is zeker : we hebben blijkbaar allemaal op onze eigen, unieke manier genoten van het samenzijn, en met zijn allen hopen we dat ons tante Simonneke dat ook kan zeggen!!


En tot slot : "dankzij" dit blog (en mijn ijverigheid natuurlijk) kunnen jullie nu allemaal de foto's op jullie eigen computer zetten (want natuurlijk had weer niemand eraan gedacht zijn camera mee te brengen, behalve ons Sofieke weer hé) ;-)

1 Comments:

At Monday, 08 May, 2006, Blogger Zabrila said...

aheum... dank voor de foto's... mijn toestel bleef in mijn "sakosj" ... niet bewust, maar zo heb ik toch geen seconde - zo mag ik hopen - gemist van ons samenzijn! Heel wat feesten heb ik namelijk via de lens beleefd en da's toch niet 'tzelfde als met 't blote oog hé!
En bij deze ook van mijnentwege dank aan ons Mie die het toch maar weer eens gefikst heeft!

 

Post a Comment

<< Home