Sunday, April 23, 2006

Zeg het in één zin...




Voor vandaag luidt deze zin als volgt (en ik richt mij hier specifiek tot Sofie, Annelien en David & Gwendolyn) :

"HOE ONNOZELER, HOE BETER!!"
(en bedankt hé, ik heb me mega super "wreed" geamuseerd)
-
PS 1 : Ik wil al mijn "kientjes" er hierbij ook op attenderen dat ik deze avond op geen enkel moment de "belachelijkheids"-discobril diende op te zetten (als jullie het spel eerlijk hadden gespeeld tenminste). Ik zal jullie eens dringend het verschil moeten uitleggen tussen "grappig" en "belachelijk"... :-)))))
PS 2 : En de volgende keer zorg ik ervoor dat ik écht belachelijke foto's van jullie kan publiceren op mijn blog. U weze gewaarschuwd... Oh, de zoete smaak van de "wraak" ;-)

1 Comments:

At Tuesday, 02 May, 2006, Anonymous Anonymous said...

oei... was de belachelijkheidsbril mogen opzetten dan geen eer? dan had ik het spel compleet verkeerd begrepen... kunnen we nog eens opnieuw spelen?

 

Post a Comment

<< Home