Sunday, September 23, 2007

Terug van weg geweest...


Ik kan het zélf bijna niet geloven en toch is het waar : er is ondertussen ongeveer een jaar verstreken sinds mijn laatste "publicatie" hier... In die tijd is er inderdaad het één en ander gebeurd in mijn leven, maar daar ga ik vandaag nog niet over uitwijden. Op dit moment wil ik eigenlijk alleen maar de wederopstanding van mijn blog (na een wel erg lange slaap-toestand) aankondigen.

Hoeveel "lezers" zouden er nog overgebleven zijn na al die maanden van afwezigheid?? Alleszins nog ééntje hé, want ik ben mijn eigen trouwste fan ;-)

1 Comments:

At Thursday, 27 September, 2007, Anonymous Anonymous said...

ikke ikke ikke!
heb trouw gewacht,
mag ik nu een bank vooruit,
zodat ik geen woord kan missen,
van je wedervaardigheden van bijna een heel jaar?
Welkom terug!

 

Post a Comment

<< Home